ОБЩИНА ХАСКОВО
ОБЯВЯВА ПОДБОР ЗА НАЕМАНЕ НА СПЕЦИАЛИСТИ
по проект Проект "Подай ръка на нашите деца", финансиран по
ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, приоритетни оси „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“, процедура BG05M9OP001-2.019-0001-CO2 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставянето на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства - КОМПОНЕНТ 1“ - ТРУДОТЕРАПЕВТ
Във връзка с изпълнението на проект Проект "Подай ръка на нашите деца", финансиран по ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, приоритетни оси „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“, процедура BG05M9OP001-2.019-0001-CO2 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставянето на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства - КОМПОНЕНТ 1“, Община Хасково обявява следното работното място, свързано с функционирането и управлението на услугите в "Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст" :
- Трудотерапевт – 1бр.
І. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ
Трудотерапевт – 1 бр.
Описание на длъжността: Изработва оценки (при постъпване и текуща) за възможностите на лицата настанени в Преходното жилище. Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на индивидуални планове за работа с децата от Преходното жилище, съобразно възможностите им. Води лично дело за всяко дете, настанено в Преходното жилище, в което събира материали за изготвяне на оценката му. Организира и ръководи битовата дейност на настанените в Преходното жилище. Организира и участва в провеждането на дейности за разнообразяване живота на децата от услугата в екип със социалния работник. Организиране на свободното време, общуването и социалните контакти на целевата група. Изготвяне на трудотерапевтичен лист. Служителят се задължава да спазва разпоредбите на Закона за закрила на детето. Служителят се задължава да познава и спазва нормативните изисквания свързани с функциите на длъжността. Поддържа отчетността като съгласува действията си с управителя на Преходното жилище. В края на всеки месец съдейства за отчитане на дейностите по проекта. Изпълнява и други разпореждания на Управителя на Преходното жилище.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – Висше,
- Образователно- квалификационна степен - професионален бакалавър, бакалавър;
- Специалност – социални дейности; предучилищна или начална педагогика /учител по трудово обучение/; социална педагогика; специална педагогика; медицинска сестра;
хуманитарни науки
- Професионален опит – не се изисква;
- Добро психическо и физическо здраве, емоционална устойчивост.
Длъжността се заема, чрез сключване на срочен трудов договор по реда на чл.68, ал.1, т.2 от КТ, първоначално за срок от 6/шест/ месеца, с 6/шест/ месеца изпитателен срок за пълно работно време – 8 часа.Работното място ще бъде вакантно от 20.07.2022 г.
Място на работа – гр.Хасково
Преходно жилище – ул. „Градинска“ №26
ІІ. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ
- Заявление за постъпване на работа – образец 1;
- Автобиография – в свободен текст;
- Декларация за обстоятелствата по чл.107а, ал.1 от Кодекса на труда– по образец 2;
- Декларация – приложение 1 – образец 3;
- Копие на документ за образователно-квалификационна степен.
- Копие на документ удостоверяващ професионалния опит.
- Копие от сертификати/удостоверения от преминати обучения (ако лицето притежава такива);
- Други документи предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация и умения.
ІII. НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА- на два етапа:
Първи етап - по документи:
Втори етап - провеждане на интервю:
IV. МЯСТО И СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ
Документи се подават лично или чрез пълномощник на следния адрес: гр.Хасково, пл. „Общински“ №1, ет. 3, стая 309, всеки работен ден от 9:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа.
Краен срок за подаване на документите: до 17: 00 часа на 15.07.2022 г.
Документи, подадени след обявения срок, не се допускат до разглеждане.
Списъци с допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, мястото и часа на провеждане на интервюто ще бъдат обявени на информационното табло на входа на Община Хасково и на електронната страница на Община Хасково: www.haskovo.bg
За повече информация: Община Хасково
телефон: 038/ 603 321 Донка Иванова (Гл.спец. „Човешки ресурси“)