ОБЩИНА ХАСКОВО
ОБЯВЯВА ПОДБОР ЗА НАЕМАНЕ НА СПЕЦИАЛИСТИ
по Проект BG05M9OP001-6.002-0122
„Патронажна грижа +“ – гр. Хасково“ финансиран по ОП “Развитие на човешките ресурси 2014г.- 2020г.“ по процедура BG05M9OP001-6.004 „Патронажна грижа + – Компонент 2“
Във връзка с изпълнението на Проект BG05M9OP001-6.002-0122 „Патронажна грижа +“ – гр. Хасково“ финансиран по ОП “Развитие на човешките ресурси 2014г.-2020г.“ по процедура BG05M9OP001-6.004 „Патронажна грижа + – Компонент 2“, Община Хасково обявява следните работни места:
Шофьор - 1 /една/ позиция;
І. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ
1.1.Шофьор – 1 бр.
Кратко описание на длъжността: Управлява и стопанисва отговорно осигурения му служебен автомобил, като спазва предварително утвърден график за посещения по адреси. Изпълнява и други разпореждания на Управителя на услугата. Спазва дискретност в работата си, като не разпространява информация получена по време на изпълнение на трудовите му задължения. Отговаря за изпълнението на преките си задължения.
Минимални изисквания за заемане на длъжността: • Образование – средно/средно специално образование;
- Професионален опит – не се изисква.
- Шофьорска книжка категория В или С.
- Основни познания относно МПС и изискванията на производителя за неговата експлоатация, както и реда и изискванията за извършване на ремонтните работи по него.
- Лични качества – инициативност, комуникативност, оперативност.
Място на работа – гр. Хасково, Община Хасково, Малък бизнес център, ул. „Цар Освободител” №2, Офис 1.
Длъжността се заема, чрез сключване на срочен трудов договор по реда на чл.68, ал.1, т.2 от КТ.
ІІ. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ
- Заявление за постъпване на работа – образец 1;
- Автобиография – в свободен текст;
- Декларация – приложение 1 – образец 2;
- Декларация за обстоятелствата по чл.107а, ал.1 от Кодекса на труда– по образец 3;
- Копие на документ за образователно-квалификационна степен.
- Копие на Свидетелство за управление на МПС.
- Копие от сертификати/удостоверения от преминати обучения (ако лицето притежава такива);
- Други документи предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация и умения.
ІII. НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА- на два етапа:
Първи етап - по документи:
Втори етап - провеждане на интервю:
IV. МЯСТО И СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ
Документи се подават лично или чрез пълномощник на следния адрес: гр. Хасково, пл. „Общински“ №1, ет. 3, стая 309, всеки работен ден от 9:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:00 часа.
Краен срок за подаване на документите: до 16:00 часа на 15.08.2022 г. Документи, подадени след обявения срок, не се допускат до разглеждане.
Списъци с допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, мястото и часа на провеждане на интервюто ще бъдат обявени на информационното табло на входа на Община Хасково и на електронната страница на Община Хасково:
www.haskovo.bg
За повече информация: Община Хасково,
телефон: 038/ 603 489 Пенка Георгиева (Спец. човешки ресурси)