в Център за обществена подкрепа, към дирекция “Здравеопазване и социални длъжности”, Община Хасково

1. Ръководител – 1 бр.
2. Психолог – 1 бр.
3. Логопед – 1 бр.
5. Социален работник – 2 бр.
6. Хигиенист – 1 бр.

1. Ръководител на Център за обществена подкрепа
1.1 Описание на длъжността: Организира дейността в центъра. Контролира и отговаря за работата на всички специалисти. Съблюдава воденето на цялостната документация. Консултира и оказва психологическа и професионална подкрепа на екипа на центъра.
1.2.Познаване на нормативната  уредба - отлични познания на нормативната уредба, като: Закон за социалното подпомагане, Закон за закрила на детето, Закон за закрила срещу домашно насилие,Закон за борба срещу противообществените прояви на малолетните и непълнолетните, подзаконови нормативни актове свързани със закрила на детето.
1.3. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- образование: висше, образователна степен – бакалавър или магистър;
- професионален опит - за заемане на длъжностите не се изисква трудов стаж по съответната специалност. Предишен опит в областта ще се счита за предимство.
1.4. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- предпочитани специалности: социална педагогика, социални дейности, психология или педагогика;
- компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.
- владеене на чужд език;
1.5. Начин на провеждане:
- Разглеждане на заявленията, като се преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните и специфични изисквания предвидени за заемането на длъжността.
- Провеждане на интервю с кандидатите, чрез което се установява в каква степен кандидатът притежава професионални и делови качества необходими за изпълнение на длъжността.
1.6. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление до кмета на общината.
- Професионална автобиография.
- Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен, която се изисква за длъжността;
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
- Копие от документи, удостоверяващи допълнителни умения и квалификации, при наличие на такива.
- Свидетелство за съдимост и медицинско свидетелство.
 
2. Психолог в Център за обществена подкрепа
1.1 Описание на длъжността: Приема и консултира деца, семейства и родители след постъпило искане за предоставяне на услугата. Прави първоначална психологическа оценка на случая, констатира потребностите от психологическа интервенция. Информира потребителя относно процедурата на работа и резултатите от проведеното изследване. Провежда групови консултации както на децата, така и на техните родители/ семейства.
1.2.Познаване на нормативната  уредба - отлични познания на нормативната уредба, свързана със закрилата на детето и семейния кодекс
1.3. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- образование: висше, образователна степен – бакалавър или магистър;
- професионален опит - за заемане на длъжностите не се изисква трудов стаж по съответната специалност. Предишен опит в областта ще се счита за предимство.
1.4. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- предпочитани специалности: психология
- компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.
- владеене на чужд език;
1.5. Начин на провеждане:
- Разглеждане на заявленията, като се преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните и специфични изисквания предвидени за заемането на длъжността.
- Провеждане на интервю с кандидатите, чрез което се установява в каква степен кандидатът притежава професионални и делови качества необходими за изпълнение на длъжността.
1.6. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление до кмета на общината.
- Професионална автобиография.
- Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен, която се изисква за длъжността;
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
- Копие от документи, удостоверяващи допълнителни умения и квалификации, при наличие на такива.
- Свидетелство за съдимост и  медицинско свидетелство.
 
3. Логопед в Център за обществена подкрепа
1.1 Описание на длъжността: Работи с деца, които имат нарушения в езиково-говорното развитие и комуникативните умения. Прави първоначална диагностика на детето за изследване на активен и пасивен говор, констатира потребността от специална терапия. Изготвя индивидуални програми за корекция на артикулационните, дихателните и говорните възможности, както и програми за корекция на степента на разбиране, използва различни методи и техники, подбрани индивидуално за всяко дете и според всеки диагностичен и терапевтичен казус. Изработва програми за включване в групова логотерапия, с цел подобряване на наличните възможности за общуване. Изследва писмената реч на детето, работи по формиране и стимулиране на умения за изразяване чрез писане. Изработва обучителни програми за родителите.
1.2.Познаване на нормативната  уредба – отлични познания на нормативната уредба, свързана със закрилата на детето и семейния кодекс
1.3. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- образование: висше, образователна степен – бакалавър или магистър;
- професионален опит - за заемане на длъжностите не се изисква трудов стаж по съответната специалност. Предишен опит в областта ще се счита за предимство.
1.4. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- предпочитани специалности: логопедия, специална педагогика.
- компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.
- владеене на чужд език;
1.5. Начин на провеждане:
- Разглеждане на заявленията, като се преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните и специфични изисквания предвидени за заемането на длъжността.
- Провеждане на интервю с кандидатите, чрез което се установява в каква степен кандидатът притежава професионални и делови качества необходими за изпълнение на длъжността.
1.6. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление до кмета на общината.
- Професионална автобиография.
- Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен, която се изисква за длъжността;
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
- Копие от документи, удостоверяващи допълнителни умения и квалификации, при наличие на такива.
- Свидетелство за съдимост и медицинско свидетелство.
 
5. Социален работник в Център за обществена подкрепа
1.1 Описание на длъжността: Прави първоначална оценка на случая, констатира потребностите от дадена услуга, предлагана в центъра, инициира екипно обсъждане, подготвя план за работа. Води индивидуални и групови консултации, както на децата така и на техните родители/ семейства. Има водеща роля в организиране  на работата  по всеки случай.
1.2.Познаване на нормативната  уредба – отлични познания на нормативната уредба, свързана със закрилата на детето и семейния кодекс
1.3. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- образование: висше, образователна степен – бакалавър или магистър;
- професионален опит - за заемане на длъжностите не се изисква трудов стаж по съответната специалност. Предишен опит в областта ще се счита за предимство.
1.4. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- предпочитани специалности: социални дейности, социална педагогика;
- компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.
- владеене на чужд език;
1.5. Начин на провеждане:
- Разглеждане на заявленията, като се преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните и специфични изисквания предвидени за заемането на длъжността.
- Провеждане на интервю с кандидатите, чрез което се установява в каква степен кандидатът притежава професионални и делови качества необходими за изпълнение на длъжността.
1.6. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление до кмета на общината.
- Професионална автобиография.
- Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен, която се изисква за длъжността;
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
- Копие от документи, удостоверяващи допълнителни умения и квалификации, при наличие на такива.
- Свидетелство за съдимост и медицинско свидетелство.
 
4. Хигиенист в Център за обществена подкрепа
1.1 Описание на длъжността: почистване на стаи, санитарни възли, коридори и др.помещения; периодично измива прозорци, врати; проветрява помещения и др.
1.2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- образование: средно, 
- професионален опит - за заемане на длъжността не се изисква трудов стаж по съответната специалност.
1.3. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите. Предишен опит в областта ще се счита за предимство.
1.4. Начин на провеждане:
- Разглеждане на заявленията, като се преценява дали са представени всички необходими документи.
- Провеждане на интервю с кандидатите.
1.5. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление до кмета на общината.
- Професионална автобиография.
- Копие от документ за средно образовие;
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
- Копие от документи, удостоверяващи допълнителни умения и квалификации, при наличие на такива.
- Свидетелство за съдимост и медицинско свидетелство.
 
Краен срок за подаване на документите: 02.03.2011 г.
Документите следва да бъдат представени в  Общинска администрация – Хасково, пл.Общински № 11 отдел “Човешки ресурси”, трети етаж, ст.№ 309, всеки работен ден от 9,00 до 17,00 часа, телефон за информация: 038/603 321.            

span style=

Върни се в началото на страницата