ОБЩИНА ХАСКОВО
ОБЯВЯВА ПОДБОР ЗА НАЕМАНЕ НА СОЦИАЛЕН РАБОТНИК по Проект BG05M9OP001-6.002-0122 „Патронажна грижа +“
финансиран по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Патронажна грижа +“, ОП “Развитие на човешките ресурси 2014г.- 2020г.“
Във връзка с изпълнението на Проект BG05M9OP001-6.002-0122 „Патронажна грижа +“ финансиран по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Патронажна грижа +“, ОП “Развитие на човешките ресурси 2014г.- 2020г.“, Община Хасково обявява следните работни места:
Социален работник – 1 /една/ позиция;
І. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ
1.3. Социален работник – 1бр. Кратко описание на длъжността: Предоставяне и събиране на информация; Поддържане на изискуемата работна документация; Социално битови дейности, като съдействие и оказване на помощ при различни дейности; Административна помощ; Подпомага медицинския специалист при извършване на определени дейности. Участва в организирането и провеждането на подготовка за работа на доставчиците на социалните услуги. Разработва съвместно с управителя и координатора индивидуални планове за посещения на потребителите. Участва в разработването на график за работата по проекта на почасовите социални услуги. Дава консултации на потребителите по същността на оперативната програма и предоставянето на услугите по проекта. Подготвя своевременно, актуализира и съхранява досиетата на потребителите. Води необходимата документация. Поддържа отчетността по предоставяне на услугите, като съгласува действията си с управителя на услугата. В края на всеки месец съдейства за отчитане на дейностите по проекта. Отговаря за опазване на имуществото и неговото използване по предназначение и икономичното използване на материали и консумативи. Изпълнява и други разпореждания на Управителя.
Минимални изисквания за заемане на длъжността: |
|
- Образование – висше, образователно-квалификационна степен бакалавър или магистър;
- Направление – „Социални дейности”, „Психология”;
- Личностни качества и умения, които включват: комуникативни и социални умения; личностна и емоционална зрялост; умения за работа в екип; инициативност, самоконтрол, толерантност; отговорност;
- Професионален опит – минимум 1 година в сферата на социалните услуги;
- Умения за работа с компютър и офис техник;
Място на работа – гр.Хасково, Община Хасково, Малък бизнес център, ул. „Цар Освободител” №2, Офис 1.
Длъжността се заема, чрез сключване на срочен трудов договор на пълно работно време 8 часа по реда на чл.68, ал.1, т.2 от КТ с изпитателен срок 6/шест/ месеца, във връзка чл.70, ал.1 от КТ.
ІІ. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ
- Заявление за постъпване на работа – образец 1;
- Автобиография – в свободен текст;
- Декларация за обстоятелствата по чл.107а, ал.1 от Кодекса на труда– по образец2;
- Декларация – приложение 1 – образец 3;
- Копие на документ за образователно-квалификационна степен.
- Копие на документ удостоверяващ професионалния опит.
- Копие от сертификати/удостоверения от преминати обучения (ако лицето притежава такива);
- Други документи предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация и умения.
ІII. НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА- на два етапа:
Първи етап - по документи:
Втори етап - провеждане на интервю:
IV. МЯСТО И СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ
Документи се подават лично или чрез пълномощник на следния адрес: гр.Хасково, пл. „Общински“ №1, ет. 3, стая 309, всеки работен ден от 9:00 до 12:30 часа и от 13:00 до 16:00 часа.
Краен срок за подаване на документите: до 16:00 часа на 09.06.2022г.
Документи, подадени след обявения срок, не се допускат до разглеждане.
Списъци с допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, мястото и часа на провеждане на интервюто ще бъдат обявени на информационното табло на входа на Община Хасково и на електронната страница на Община Хасково: www.haskovo.bg
За повече информация: Община Хасково,
телефон: 038/ 603 321 Донка Иванова (човешки ресурси )