ОБЩИНА ХАСКОВО

ОБЯВЯВА ПОДБОР ЗА НАЕМАНЕ НА СОЦИАЛЕН  РАБОТНИК по Проект BG05M9OP001-6.002-0122 „Патронажна грижа +“

финансиран по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Патронажна грижа +“, ОП “Развитие на човешките ресурси 2014 г.- 2020 г.“

           

Във връзка с изпълнението на Проект BG05M9OP001-6.002-0122 „Патронажна грижа +“  финансиран по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Патронажна грижа +“, ОП “Развитие на човешките ресурси 2014г.- 2020г.“, Община Хасково обявява следните работни места: 

 

Социален работник – 1 /една/ позиция;

 

І. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА

 

Кратко описание на длъжността:

  • Предоставяне на консултативни, подпомагащи и насочващи социални услуги;
  • Социално битови дейности, като съдействие и оказване на помощ на потребителите – закупуване на лекарства, заплащане на битови сметки (със средства на потребителя),  административна помощ
  • Разработва съвместно с управителя индивидуални планове за посещения на потребителите.
  • Дава консултации на потребителите по същността на оперативната програма и предоставянето на услугите по проекта.
  • Подготвя своевременно, актуализира и съхранява досиетата на потребителите.
  • Поддържа отчетността по предоставяне на услугите, като съгласува действията си с управителя на услугата.
  • Изпълнява и други  разпореждания на Управителя.

 

Минимални изисквания за заемане на длъжността:

 

  • Образование – висше, образователно-квалификационна степен бакалавър или магистър;
  • Личностни качества и умения, които включват: комуникативни и социални умения, личностна и емоционална зрялост, умения за работа в екип, инициативност, самоконтрол, толерантност, отговорност;
  • Професионален опит  – опит в сферата на социалните услуги е предимство; 
  • Умения за работа с компютър и офис техника.
     

Място на работа–гр. Хасково, Малък бизнес център, ул. „Цар Освободител” №2, Офис 1

Длъжността се заема, чрез сключване на срочен трудов договор на пълно работно време 8 часа по реда на чл.68, ал.1, т.2 от КТ с изпитателен срок 6/шест/ месеца, във връзка чл.70, ал.1 от КТ.

 

ІІ. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ

  • Заявление за постъпване на работа –  образец 1;
  • Автобиография  –  в свободен текст;
  • Декларация за обстоятелствата по чл.107а, ал.1 от Кодекса на труда–  по образец2;
  • Декларация – приложение 1 – образец 3;
  • Копие на документ за образователно-квалификационна степен.
  • Копие на документ удостоверяващ професионалния опит.
  • Копие от сертификати/удостоверения от преминати обучения (ако лицето притежава такива);
  • Други документи предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация и умения.

 

ІII. НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА- на два етапа:

Първи етап - по документи:

Втори етап -  провеждане на интервю:

 

IV. МЯСТО И СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ

 

Документи се подават лично или чрез пълномощник на следния адрес: гр. Хасково, пл. „Общински“ №1, ет. 3, стая 309, всеки работен ден от 9:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:00 часа.

Краен срок за подаване на документите: до 16:00 часа на 29.04.2022 г.

Документи, подадени след обявения срок, не се допускат до разглеждане.

 

Списъци с допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, мястото и часа на провеждане на интервюто ще бъдат обявени на информационното табло на входа на Община Хасково и на електронната страница на Община Хасково: www.haskovo.bg

 За повече информация: Община Хасково,

телефон: 038/ 603 489  Пенка Георгиева  (Гл.експерт „Човешки ресурси“ )

Върни се в началото на страницата